2011. február 19., szombat

Quesadilla

 
Engem is utolért a  quesadilla láz. Ebben az ételben az egy biztos alapanyag szerintem a tortilla lap.
A többi hozzávalónak csak a hűtőnk tartalma szab határt. Elkezdtem készíteni és szinte mindegyik adagra másik hozzávalók kerültek.

Hozzávalók:
8 db tortilla lap
Nálam ezek kerültek rá: selyem sonka, szalonna, póréhagyma, trappista sajt, paprika, csemege kukorica, camambert sajt, tejföl

Elkészítés: 
A teflon serpenyőt előmelegítettem. Előtte a hozzávalókat összevágtam.
Az egyik tortilla lapot beletettem a serpenyőbe megkentem tejföllel és megszórtam bőven sajttal, ráhalmoztam a vékonyra felszeletelt selyem sonkát, felkockázott szalonnát, póréhagymát, felkarikázott paprikát, kukoricát, végül a camambert sajtot. A végén újból trappista sajtot szórtam bőven a tetejére. Majd beborítottam a másik tortilla lappal. Közben a egy vágódeszkával nyomtam 
lefele, hogy a sajt jól olvadjon meg. Mikor már láttam, hogy megolvadt, megfordítottam a quesadillát és a másik felét is megsütöttem.





Egy szuper finom, gyors és variálható étel, a maradékok felhasználására is alkalmas.  Ajánlom mindenkinek az elkészítését !

8 megjegyzés:

  1. Húúú, nagy kedvenc nálunk is! Irtó guszta lett a Tied!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is csak húúúúúú-zni tudok!!! Isteni finom lehetett és látom nem sajnáltad ki a tölteléket belőle.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta lett,gondolom nagyon finni is:-)

    VálaszTörlés
  4. Hű micsoda tartalmas finomság. Nagyon guszta. Nálunk is gyakori vacsora, mert irtó gyorsan elkészíthető

    VálaszTörlés
  5. Lányok!Azt hiszem nagy kedvenc lesz ez az étel nálunk is.

    VálaszTörlés
  6. Nelli !!!!! Ez gyönyörűűűűűűű. Ez nálunk is jöhetne bármikor,

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...